***

Nu ska ni få höra! Jag höll verkligen på att skita ner mig på träningen idag. Jim står och pratar precis innan vi ska spela match mitt på planen sen hör vi Amanda skrika; En orm!!! Och alla typ skriker rätt ut och springer därifrån. Jag själv sket som sagt nästan på mig och hoppade upp på Ewes rygg, stackarn ;) Fyfan va rädd jag blev. Sen gick jag lite närmare för att kolla då vare en ganska stor (fast ändå inte) huggorm! Bläää.. Så ringlar den sig bortåt saaakta sakta. Men ingen av oss ville inte börja spela förrän ormen var av planen så Jimpan gick och hämtade en sop och skulle "bära" bort ormen även fast jag föreslog att han skulle slå ihjäl ormen med sopen. Men icke. Då blir ormen förbannad och hugger mot Jim. Haha så jävla fult! Men sen fick han bort den och vi började spela. Men tror ni jag kunde koncentrera mig på fotbollen? Nehedu! Jag gick bara och kollade efter andra ormar och trodde jag blev biten och ja gud vet vad =D Haha. Kunde knappt spela heller för min jävla fot och benhinna som jag har ont i! Sug bajs..... Jaja ska hoppa in i duschen nu

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0