***

Goddagens!!

Solen skiner ute gott folk trots att det regnade igår/imorse =) Det är
grejer det! Igår så åkte ju vi som sagt och firade morfar. Han var inte så jättedålig så vi åkte upp till de efteråt, fikade, pratade minnen och tittade på gamla kort. Jag och Michaela satt mest och skrattade åt hur fula vi var ;) Haha. Runt 9 åkte vi hem och mamma skjutsade mig till Steff där jag spenderade natten! Klev upp runt 12 imorse och fikade sen vandrade jag hemåt =) Nu är Laila och Jenny här men jag är inte på humör så jag är på rummet ;) Haha, trevlig tjej!

Vad händer idag då? Jo det var ju så att jag trodde jag hade planer men det verkar inte som så! Satt jag får väl se hur det blir =) Imorn ska vi iaf till Gumse och kratta och äta grillad korv eller hamburgare =D Mums

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0