***

Haudi

Sitter och lyssnar på NRJ och sjunger med samtidigt som jag
plattar håret. Om ungefär en timme ska vi åka in till stan och äta på Saffran och fira morfar =) Fast vi fick höra förut idag att morfar inte mått så bra under en kort tid och att han mest sover och jag fick typ hjärtattack när jag hörde det! Jag vill inte höra sånt där om mina nära och kära =( Hoppas bara att det inte är nåt allvarligt! Vi ska äta god mat och sen så får vi väl se om vi åker upp till mormor och morfar. Det beror ju på hur morfar mår. Såg nån förresten han i Sundsvalls Tidning idag? ;) Haha. Min lillmorfar som står och putsar fönster (Y) Hoho. Jaja det som hände igår behöver jag inte ens berätta för ingenting hände! Jag var bara hemma med syster och åt glass och hade henne klängandes på mig ;) Tråkig kväll alltså. Men ha't bra

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0