***

1 maj 2008

Ja gott folk, nu är det första maj också =) Känns som att det nyss var
nyår, men icke! Min kväll igår var lyckad =) Steff och Tessan kom och hämtade mig, vi åkte och handlade sen vidare till Ewe. Amanda och Ewe var kockar medans vi andra spelade kort. Hoho. Middagen blev god och efter det serverades det efterätt - kladdkaka med smält vit choklad ovanpå. MUMS! Vi pratade på och drack lite smått, dansade till Grease osv. Drog vidare till Didrik där det var lite folk. Blev lite dans, sång, alkohol och lek. Vi bestämde oss för att dra in till stan så vi gick ner till bussen där vi fick vänta länge på bussen så vi hade lite saker för oss. Skaffade oss en ny vän gjorde vi också! Mr. Magoo var hans namn ;) Riktigt härligt snubbe som bjöd på alkohol till de som ville ha. På bussen in blev det allsång med Håkan och lite annat. Jag drog också till med ett litet solo när alla andra blev tyst men jag fortsatte! Men det bjuder jag på (H) Väl inne i city började vi fundera på vart vi skulle men det slutade med att jag och Steff vandrade för oss själva upp till Norra berget. Där träffade vi våra älskade vänner Matilda Marie och Olivia! Träffade också nästan alla jag kände =) Dock stannade vi inte länge utan vi gick ner mot stan igen och väntade på skjuts. Mamma släppte av mig Steff Ida och Maria på Max där vi tröck i oss lite käk och träffade nästan hela Njurunda gänget där! Mamma hämtade oss och skjutsade hem mig och Steff till Steff och vi kunde äntligen lägga oss i sängarna och sussa. Klockan var runt 3 när vi släckte och sa Godnatt.

Vaknade runt 12 imorse och inte långt efter det gick vi ner och åt lite rester från gårdagen. Grillat kött och strips med bea sås =) Mmmmm. Låg och slöade på Steffs rum tills jag drog hem runt 2. Under tiden jag varit hemma har jag inte gjort ett skit. Har tittat lite på en film, Guess Who, som var bra =) Nu väntar jag bara på mat, fast jag är inge hungrig alls! Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Ska väl tare lugnt =) Är riktigt jävla slö idag

/Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0