vilken härlig dag

Godmorgon!

Sitter hemma och lyssnar på mina hundar som busar eller har ihjäl varandra och det låter inte ljuvt i öronen om jag säger så. Kom hem från Carrou för en liten stund sen för hon skulle på Birsta City med hennes mamma.

Igår så slingade ju jag Carrous hår men tror ni att det blev nån färg eller? Näe. Dock kan det bero på att färgen var över ett år gammal men ;) Efter det så fixade vi fotbad och medans vi hade fötterna i det så målade vi naglarna sen var det fötternas tur =) För min del blev det svart nagellack och guld för Carrous ;) Vi käkade chips oså sen tittade vi på film sen Scrubs och How I Met Your Mother sen blev det sovdags. Och gud va Carrous mun gick då ;) Haha hua. Vi somnade väldigt tidigt iaf och väcktes imorse av at hennes mamma ringde. Och nu sitter jag här =)

Nu ska jag städa mitt rum & så och ikväll kommer Emelie hit =) Har ingen aning om vad vi ska göra! Hoppas på att det finns nåt roligt ni folk har att erbjuda. Jaja, måste köra igång med städningen!

/Hejdå




1. Carrou i egen hög person
2. Nagellacken m.m
3. Mina inte så fagra fötter
4. Carrous resultat
5. Petras resultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0