ub for life

Godmorgon!

Igår var jag ju som sagt på bio med Carrou! Vi såg 10,000 BC som faktiskt var riktigt bra :D Dock lite små äcklig ibland med de som känner mig vet ju att jag är lite skraj av mig (A) Efter bio tog vi bussen hem till Carrou, och när vi kommer hem så smsar André och vill att vi ska komma dit! No way sa vi för inte fan orkade vi åka till Bosvedjan när vi väl kommit hem till vårat kära Njurunda ;) Efter lite prat och så i hennes frigge så beslöt vi oss för att vandra bort till Statoil.Carrou köpte en glass och jag lite godis =) Sen gick vi åt varsitt håll när vi kom till våran korsning.

Låg och smsade lite i sängen och så råkade jag somna och sen på morron när jag vaknade hade jag 7 st sms.. Oops ;) Pappa kom och väckte mig för jag skulle ner och vara med Sally medans han gick på långpromenad med Stella. Så jag klev upp och gick och la mig på madrassen nere. Nu har jag precis sminkat mig och klätt på mig, endast håret kvar ;)

Ska ta 12.20 bussen in till stan och träffa Steff, Marie och Matilda för att fika med jäntorna =D Sen när Erika slutat jobbet så ska jag träffa henne och gå och shoppa, om jag hittar nåt! Sen kanske jag ska va med jäntorna igen på kvällen! Har saknat UB nu ;oo Har inte träffat de på en hel vecka idag! Men nu måste jag fixa håret.

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0