snart är slutet nära

Godmorgon!

Igår åkte jag som sagt in till stan och träffade mina kära vänner Steff, Matilda och Marie. Vi gick på Charm och tog en lunch och satt och pratade i 2 timmar. Det var som om vi inte träffat varann på evigheter. Efteråt gick vi på stan lite och kikade, hyrde en film och sen åkte de hem. Jag stannade och gick runt lite själv, mötte sen Maria och Osman tills jag skulle träffa Erika. När jag träffade henne så gick vi runt och kikade på stan och jag shoppade en väska och två linnen. Tog en lilla menyn på Donken sen när vi gick till bussen så träffade jag Ewe och Emma =D Pratade lite sen skulle jag gå till min hållplats (mot ljustadalen) men då ringde pappa och sa att han ändå skulle dit ut så jag åkte med han. Matilda skulle äta nästan direkt när jag kom så jag satte mig vid hennes dator och fixade lite musik åt henne. Vi började skala morötter osså kom Lillen och hjälpte till. Senare kom Steff också och vi kunde börja våran myskväll. Dock sa Steff att filmen vi hyrt var sämst så vi tittade på Tretton istället. När den var slut blev det ännu mera prat fram tills vi skulle gå till bussen.

Runt 12 var jag hemma och då satte jag mig vid datorn tills jag kände att jag var jättehungrig så jag tog med mig Maria ner och fikade lite. Satte mig lite vid datorn igen och lekte nörd sen bestämde jag mig för att sova! Pappa väckte mig imorse halv 12 för han tyckte det var dags att kliva upp... Vilket inte jag tyckte men. Nu ligger jag här i sängen igen och kikar runt.

Ikväll ska jag vara med Carrou =D Vi tänkte hitta på nåt bus, så hör av er ifall ni vet nåt ;)

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0