early morning

Hejhopp!

Som ni ser så har Steff hjälpt med lite med bloggdesignen men vi hann inte göra klart den för mamma drog ur internet pga min nörd till syster som bara sitter på rummet och spelar CS... Mamma vill alltså få ut henne ur rummet och det drabbar oss andra! Aja. 

Gick och mötte Stewie igår så gick vi bort på Statoil och jag kan säga er en sak, hon hade damp! Haha ;) Men det gick snabbt över. Vi hyrde världens sämsta film tror jag, I Want Candy. Osså köpte vi lite tillbehör till filmen. Väl hemma tittade vi på Bjööööööörn<3333 på Parlamentet och lite på So You Think You Can Dance Skandinavium =) Vi la oss runt halv 1 nångång och jag höll på att få daaaaaamp. Jag kunde inte somna ;s Klockan 2 klev jag upp och gick på toa och då trodde jag att jag skulle kunna somna när jag kom tillbaka, men icke! Så jag gick ner och hämtade hörlurar och slog på musik och somnade jag =) Vaknade ganska tidigt imorse. Runt halv 10. Så vi gick ner och fikade. Steff berättade att hon hade drömt att jag hade sagt typ; Åh, jag är jätteblöt under armarna! Jag tror jag har kissat på mig. Hahaha så jävla fult ;) Hon tog bussen hem för en stund sen och nu ska jag gå och duscha!

Ska vara med Carrou babe idag =D Hihi. Ha en bra dag!!

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0