***

Tjooolen!

Ojdå, jag ser att jag får fler och fler besökare ;) haha.. 16 st nu, det är inte dåligt! Höhö. Har precis varit nere och tryckt i mig lite hemgjord pizza =D Smarrigt vill jag lova.

Hemma hos mormor och morfar fick vi fika och sedan satt vi och smällde i oss godis och annat gott medans vi kikade igenom kort från gamla goda tiden ;) Fick se militärkort på morfar och hans bröder med såna där stridsvagnar ;P Nu sitter jag bara och väntar på att Steff ska ringa så ska jag gå och möta henne... Som ni kanske läste i hennes blogg ;) Fick nyss en rapport om att hon precis har ätit osså ska hon packa hennes väskor, hon ska ju till Svenne ikväll =P

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0