***

Godmorgon!

Imorse när jag vaknade blev jag besviken på vädret. Sture
bestämde igår att vi skulle bada på idrotten idag och ha lite skoj sådär sista idrottslektionen för detta år. Men då är det mulet och ska typ regna? Va skoj! Verkligen. Jaja, får åka in och se glad ut ;)

Igår vid 8 sa Oskar och Didrik att de skulle komma hit och en halvtimme senare stog de och plingade på min dörr. Vi kikade på EM, Holland - Italien, och lite annat. Men Oskar lämnade oss efter 45 minuter den surmuttan. Han sa att han skulle hem och se matchen i lugn och ro. Jaja. Vi fortsatte kika på tv, Pimp my ride. Sen på Norges Herligaste, haha fult program. Wannabe Filip och Fredrik!! Runt halv 11 åkte Didrik hem och jag packade ihop mig och la mig i sängen. Kikade på Enough sen slocknade jag.

Det känns riktigt onödigt att åka in till skolan idag. Ska till Sporthallen och dega på idrotten sen tillbaka till skolan och ha betygssnack med Ulf. Sen slutar vi. Sååå meningslöst. Sen ska jag på stan med Maria och köpa en present till Erika! Nu är det nära gott folk =) Nej, nu ska jag ta och gå ner & fika!

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0