***

Det är helt fucking unbelievable =D=D Haha okej det där lät väldigt töntigt men det skiter jag i nu!! JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB INOM KOMMUNEN =D Och jag är såååååååå glad! Imorse när jag stog i duschen så kom Mia och knackade på och sa att jag skulle skynda mig. Jag trodde såklart att hon försovit sig som vanligt och skulle in i badrummet och göra nåt. Men då sa hon att jag hade telefon så jag skyndade mig ur, torkade händerna och tog telefonen. Med min vackra morgonröst och krassliga röst eftersom jag börjar bli förkyld så sa jag; Hallå. Osså vare en gubbe från Sundsvalls kommun som sa att jag har ju varit reserv till jobb och att nu hade nån lämnat återbud. Så på måndagen vecka 31 så ska jag infinna mig på Svartviksvägen 20 klockan 08:00 med arbetskläder och matsäck! Låter ju finfint det ;) Hoppas bara på bra väder!! Näe nu måste jag göra mig klar inför skolan

/Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0