***

Hola amigos

Sitter och tankar hem musik och lyssnar igenom vad jag har
för nåt redan. Måste ladda både telefon och iPod:en med mucho music till Spanien =D Tankar hem både nya och gamla låtar. Jag älskar fan gamla låtar. De är ju asbra! Haha. Sen har jag märkt att jag fortfarande verkligen älskar Alicia Keys - No One. Jag vet inte vad det är men jag älskar den låten så jävulskt! Haha. Sitter och lyssnar på den nu och bara njuuuuter.

Den här veckan kommer jag verkligen ha fullt upp. Måndag/Tisdag så måste vi fixa inför Erikas student, köpa sista grejerna till Spanien osv. Jag och Maria måste leta en present till henne, smycken är väl vanligast och bäst på studenten. Onsdag ska det "finputsas" här hemma och sen ska vi på min kusin Cecilias student och va där hela kvällen i princip. Sen på torsdag så ska vi in på skolan, kika på Guldtrofén, ha avslutning sen ska jag och Steff vandra en stund på stan sen gå tillbaka till Hedbergska och träffa min släkt. Sen börjar studenten! Efter det ska alla hem till oss och fira Erika. Mot kvällen ska jäntan ut och festa med alla andra studenter så då ska jag hitta på nåt skoj med mina kompisar innan jag åker tror jag! På fredag så ska jag kanske va med nåra kompisar eller nåt, packa och sen på natten så åker vi bil till Arlanda. Då måste jag ju ha bra musik i öronen så kan jag sova gott hela vägen till Arlanda! Sen åker vi!!!!!!!!!!!!!!! =D=D Laila, Jenny & Sara kommer åka tåg ner på fredagen och sova på Arlanda hotell över natten så ses vi på Arlanda sen. Åååååh ni fattar inte hur mycket jag längtar! Helt galet mycket.

Ni får gärna tipsa om nån bra låt!! =D Vill ha så mycket musik som möjligt så jag inte tråkar ut mig med den musiken jag har!

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0