***

Hejhopp!

Min blogg har flyttats så därför har jag inte skrivit nånting. Min
helg har varit lugn och skönt. I torsdags var jag på dyket med Steff och åt jordgubbar sen åkte jag in till stan runt halv 3 med Emil och Erika och så gjorde jag ett prov sen åkte jag hem. Kikade på våran match som inte gick så där bra. Jag och Emma gjorde iaf ett bra jobb i kiosken! Efter matchen var jag bara hemma och tog det lugnt. På fredan kom Steff hit och räddade mig sen åkte vi till dyket där vi träffade de flesta. Var skönt väder men det blåste lite! Och så brände jag mig på axlarna ;/ På kvällen åkte jag och Steff till Svartvik och lirade lite fotboll med Ewe Emma Amanda och Olle =D Riktigt kul hade vi. Sen kikade vi på film i Ewes basement. Igår så jobbade jag på som fan här hemma. Rensade ogräs osv i trädgården för mamma vill att det ska va fint här till Erikas student. Sen på kvällen kom Steff hit och vi gjorde guacamole (vet ej hur det stavas) och nachos =D Kikade på film osv. Idag har jag varit på dyket en sväng med Mia Ida Steff Tessan Emma och Matilda.

Nu ska jag kolla igenom mina kläder vad jag ska ta med mig till Spanien. Får en härlig känsla eftersom nu är det nära =D Ska bli helt underbart! Sen vet jag inte alls vad dagen erbjuder, fårse helt enkelt.

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0