***

Tjaa

Jag känner inte alls för att skriva men jag har inget annat för mig och så
väntar jag på att en film ska ladda klart om ungefär 25 minuter så det är lika bra.

Igår kom Emelie till mig runt halv 1 och en halvtimme senare kom Laila, Jenny och Sara =) Vi fikade jordgubbar, glass och en lite bränd chokladkaka;p Efter det spelade vi alla barn, utom Maria, kort. Neger/President och Bubblan. Åt godis, chips och skrattade!  Det var väldigt trevligt och mysigt faktiskt. Sen var det middag, vi fick grillat. Mummmmms. Efter maten satt vi i solen och stekte och pratade och smälte maten. Senare åkte Jenny, Sara och Laila hem och jag och Emelie tog det lugnt. Vid 8 gick vi på statoil och köpte lite godis sen hem och kika på Bröllopsfixarn. Blev lite fotboll där emellan också. Sen gick vi och la oss och kikade på Good Luck Chuck och slocknade strax efter 2.

Vaknade runt 11 imorse och degade bara på. Hon skulle ta 13.20 bussen så jag vandrade dit med henne men så ringde hennes mamma och sa att hon kunde hämta henne så hon gick till Statoil och jag hem. Tog det lugnt resten av dagen fram till träningen. Jag var aspeppad för att träna eftersom jag inte gjort det på nästan 4 veckor tror jag????? Och jag hade längtat hela dan. Träningen gick jättebra fram till slutet. Då spelade vi match men det funkade bra med mina fötter tills jag fick en ganska hård boll ute på tåna på vänsterfoten. Och det kändes som om nån sköt mig med en pistol i foten. Smärta smärta smärta kände jag! Jahapp, då var denna säsongen över då. Stukad fot igen, jippi! Det enda jag tänkte på var att jag skulle sluta. Jag ville sluta för alltid, aldrig mer spela fotboll igen. Jag var så jävla less. Men nu har jag lugnat ner mig lite och har bestämt mig för att lägga fotbollen på hyllan ett tag framöver och bara träna styrka och löpning. Om några dar när svullnaden oså har gått ner ska jag till Leif och kolla foten. Fårse vad han säger.

Jajaaaaa sånt är livet! Ikväll ska jag bara se film och tröstäta. Typ =) Imorgon ska vi till mormor o morfar över dan sen har vi träning på kvällen så vi måste hem för Mia ska dit. Vad jag själv ska jag är ännu oklart. Aao det blev ett ganska långt inlägg nu, men what the heck, jag behöver inte läsa det =)

/Little P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0