***

Hola

Idag blev jag väckt av mina två små goskitar. Mamma släppte in de
på mitt rum och de rusade såklart upp i sängen och slickade mig i hela ansiktet =) Sen la sig Alice på mitt bröst och låg kvar där tills mamma ropade på na. Mysigt sätt att vakna på! Klockan var då mellan 11 och halv 12. Så jag steg upp och fixade lite på rummet, duschade, åt frukost och for iväg till Kullen. Där var det full fart kan jag lova er. Nästan fullsmockat med människor och självklart den längsta kön till våran kiosk. Jippie sa vi! Mycket pengar till oss. Vi fick inte en lugn stund på 2 timmar, kön bara fylldes på hela tiden och tog aldrig slut. Vi sålde över 1000 hamburgare faktiskt=) Sen dricka, festis, kakor, korv, godis och ja gud vet vad. Det var faktiskt ganska roligt att kika när de skulle ta sig upp för backen med deras MC och det gick riktigt bra för vissa och lite dåligare för andra som tyvärr voltade och bröt nacken. Nej, de bröt inte nacken men de voltade faktiskt och flög åt alla håll och kanter. Synd för de. Sen hände nåt jättehemskt! Det var en liten kille på 3 år som lekte ute vid kanten på läktaren och helt plötsligt så ramlar han ner därifrån och det är faktiskt högt där och speciellt när man bara är 3 år och 3 äpplen höga! Osså låg han där och grina och skrek och rörde sig knappt, fyfan läskigt var det. Han hade inga yttre skador såg det ut som men han klagade på ont i magen så ja vem vet vad de var. Så efter ett tag kom ambulansen och tog hand om honom. Usch det var hemskt att se en sån liten unge göra illa sig så där. Men gud vilken dum mamma egentligen som lät ungen leka där och inte såg riktigt efter han. Fast visst, hon kanske såg efter honom men hade det varit jag som var mamman hade jag inte låtit ungen lekt där. Usch och fy

Väl hemma så började mamma med maten och jag gick för att städa rummet. Blev inte så mycket av det utan jag satt och nördade vid dotan istället (A) Sen efter maten gick jag och la mig och somnade en timme. Så nu har jag städat klart mitt rum! Ikväll vet jag inte vad som händer, men jag är jättetrött, vet inte varför? Så jag tar det nog lugnt =)

/På återseénde, Little P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0