***

Tja tja!

Sitter och smaskar på lite snarra och ska snart se SATC avsnitt =)
Ni tänker säkert, åååh du vill bara vara som alla andra och titta på SATC, men näe vet ni vad. Jag tittar på det för att jag tycker det är grymt bra faktiskt. Tro på fan alltså. Haha ni kanske inte alls tänkte så men om ni gjorde det fick ni svar på tal där.

Igår så tog jag det bara lugnt och kikade på lite soccer med systra mi på teve. Sen närmare 1 gick jag in på rummet och kikade på SATC (surprise!). Idag ville ju Oskar dra med mig till Didrik för att bada men konstigt nog tackade jag nej för jag kände att jag inte hade orken till det. Så jag har bara tagit det lugnt hela dagen. Vid 10 så bestämde Mia och Ida att hon skulle komma hit och sova så vi gick och mötte henne vid Statoil, köpte gotta och gick hem. En liten stund senare fick vi besök av en drös pojkar. 4 stycken vill säga. Det var Oskar, Simon, Linus och Brussa. De hade med sig en äckelfilm, vettefan vad den hette. Den handlade om några som åkte ut på vatten i typ Australien och så var det en bauta krokodil där osså dog alla utom 1 (3 st dog). Aa den var ganska dryg men äcklig. Nu har grabbarna åkt hem och jag ska strax krypa till kojs och kika på avsnitt=)

Och ja, jag längtar till på söndag! För då kommer min goskit Emelie hit och ska sova här! Var jättelänge sen sist jag var med henne så nu är det på tiden. Vem vet vad vi hittar på! Det blir alltid nånting skoj. Näe nu ska jag tvätta bort mitt smink och säga nighty nighty till töserna där nere

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0