***

Hola!

Det känns verkligen inte som att jag kom hem från Spanien
i förrgår. Det känns knappt som jag varit där. Helt sjukt ;p

Igår åkte jag till Didrik och umgicks med några vänner. Mycket trevligt hade vi. Spelade fotboll och tv-spel för det mesta. Övernattning blev det också för min, Steffs och Oskars del. Vet inte riktigt när vi gick och la oss men sist jag tittade på klockan innan vi slocknade var runt halv 4 tiden. Vaknade imorse av att Oskar och Steff ringer och väcker oss och tjuter. Så vi släpade oss ner och spelade ytterligare lite tv-spel. Runt 12 kom mamma och hämtade mig så for vi in till stan för att hämta min plånbok osv. Väl på Hittegods så fick jag tillbaka min kort men ingen plånbok? Jaha tänkte jag, nån gillade iaf min plånkis! Så när vi senare drog in på staden så inhandlade jag en ny börs. Jag "beställde" också ett nytt bankkort som jag nog kommer få på måndag! Det är bra, innan Gatufesten lovade han på banken iaf. När vi kom hem så la jag mig och sov för jag var så nedrans trött. Sen vare käk och så slockade jag igen efter maten. Frågan är varför jag var så trött? Jag sov ju ändå några timmar inatt.. Jag vaknade runt halv 6 och då hade la familia försvunnit till stor del. Pappa och Mia hade åkt på match i Stöde, som vi förövrigt vann med 2-1 =D och mamma på syjunta. Så jag tog mig lite godis och satte mig med mina jyckar framför teven. Kvällen lär väl bestå av tevetittande och gotta-ätande med min syster. Dock tveksamt om det är nåt bra på teven! Just nu spelar iaf Spanien mot Ryssland och jag hejar på Ryssland kan jag säga er. Ne nu ska jag kiiiila

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0