***

Jaa gott folk! Klockan är nu strax efter 12 och om en timme åker vi =) Det känns bra faktiskt, jag längtar så otroligt mycket. Det här kommer lätt bli den näst bästa resan jag gjort! Efter Turkiet då =) Ska jag va ärlig så börjar jag faktiskt bli lite nervös nu, jag vet inte varför men ja, nu är jag det ;p Jag har laddat upp som fan inför bilresan/tågresan. I bilen kommer jag ha myyyycket musik, kudde, på personer att luta mig mot (hoho), sovgrej för ögonen, riktigt sköna kläder, bubblisar, jordgubbar och ramlösa =D Känns perfekt. Sen på flyget kommer jag ju ha Sara och Maria breve mig så då blir det inte en lugn stund. Eller kanske, flyget går ju 7 på morron så vi lär nog va lite trött. Jaja måste köpa nån Sverige tröja på Arlanda också =D Vi ska ju se Sverige - Spanien matchen på en spansk restaurang så vi måste ju visa upp att vi är svenskar!! Nej nu ska jag kila ner till mamsen. Ha det så bra här hemma!


Jag kommer sakna er mina älsklingar! Jag älskar er<3 Eran älskade Petra


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu får du ta & komma hem lille P.

Saknar dig!

2008-06-21 @ 20:57:41
URL: http://mmatildafasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0