***

Hejhopp!!!

Idag är det varmt och gosigt ute. Solen skiner. Men min fråga är,
kunde det inte varit så igår istället? Aja, vi fick ju ändå hyffsat väder igår.

Igår åkte vi in och kikade på Guldtrofén sen hade vi avslutning där vi sjung och fikade. Det varade kanske en halvtimme sen fick vi gå. Jag gick ner på stan med Märit och Steff sen vidare till bussen. När jag kom hem fick jag hjälpa mamma att fixa. Så jag fick blåsa upp cirka 40 ballonger, knyta upp de och sen damsuga huset. Sen bytte jag om lite sen åkte vi in till stan. När vi kom in så hade vi missat Erika när hon gått ut på trappan? Förbannad blev vi. Erika sa att de troligtvis skulle komma ut vid 4 eller så eftersom det började 3. Men icke, alla klasser kom ut på cirka en halvtimme! Jaja, vi hittade Erika och grattade henne och sånt därnt ni vet. Mamma, pappa, Mia och Ida åkte hem och jag & Steff gick efter studenterna och knäppte kort på lite folk i lastbilarna. Sen var Pontus Winstén så trevlig att han sprutade ner mig, Ewe och Steff med champagne ;) Tack Pontus. Sen tog vi bussen hem och allt eftersom kom det mer och mer folk hem till oss. Åt och så öppnade Erika presenter, hon fick hur mycket som helst! 

Sen tog vi kvart i 8 bussen in till stan. Jag och Steff vandrade upp till Busbacken och mötte våra kära vänner Marie och Matilda. Vi började röja med musik oså =D Hade det jättetrevligt. Allt eftersom timmarna drog förbi så kom det allt mer folk dit. Sen runt halv 11 gick vi ner till ån och dansade och sjung så in i bomben! Hade förjävla kul faktiskt! Dock är jag jättehes nu och låter som en knarkare när jag pratar, det är skoj. Tyvärr slutade musiken runt 12 snåret och vi blev besvikna såklart. Efter att detta skoj blev allting sämst. Har ingen lust att prata om det.

Nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå så det ska bli natt och vi åker till Arlanda =) Jag längtar som en kossa nuuu! Förut imorse var jag och mamma in på stan och köpte de sista grejerna. Och så hittade jag ett par underbart söta rosa typ ballerina skor =D För bara 69 kr! Den ni ;) Det lönar sig att köpa skor på barnavdelningen =D Haha. Nu har jag packat klart det mesta, har bara nessesären kvar. Hihiiii. Osså läste jag nyss på vädret att det kommer va runt 30 grader och sol varje dag ungefär och det tycker jag är helt perfekt =D Inte för varmt liksom

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0