***

Hallåååå

Åååh ni fattar inte vad glad jag är!! Mamma ropade nerifrån att jag hade fått
brev från polisen. Först fick jag panik och tänkte, vafan har jag gjort. Men när jag öppnar det så står det att de har min plånbok där på station! NÅGON SNÄLL HJÄRTLIG UNDERBAR SJÄL HAR LÄMNAT IN MIN PLÅNBOK =D TAAAAAAAAACK! Fy tusan vad glad jag blev. Sen hade jag också fått ett brev från kyrkan där det stog vilka jag skulle jobba med i Galtström. Jag höll på att börja grina, seriöst! Förra året fick jag jobba med Magnus Bergfall och Elin. Elin var helt okej, men fyfan vad jag hatar Magnus! Jaha osså kollar jag vilka jag ska jobba med. Och tro på fan att jag ska jobba med Magnus IGEN!! Jag blir galen! Sen var det nån Caroline H också, vettefan vem det är. Skiiit också. Jaja, jag får stå ut en vecka igen då!

Har städat här hemma heeela dagen! Usch vad det tar på krafterna. Sen runt 5 åkte vi till Matfors. Där blev det käk nästan på en gång, vääääldigt god mat och massa mat också! Haha kan ju inte säga annat eftersom min kusin läser min blogg! Haha skoja Cicci, det var verkligen skit gott =D Sen blev det paketöppning och efter det blev det kladdkaka, grädde och jordgubbar! Kände mig ganska felplacerad där faktiskt eftersom typ halva Matfors damlag kom dit och fikade oså. Haha men de var jättetrevliga =D Åkte hem runt 8, halv 9 nångång. 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt =) Är väl snart läggdags eftersom vi börjar halv 9! Vi måste in och KOLLA på Guldtrofén ;s Fattar fan inte varför, men aja. Det är endast Ekonomiare som är där och kollar, varje år! Haha. Sen har vi avslutning. Efter det ska väl jag och Steff vandra på stan eftersom vi inte hinner hem emellan. Sen blire studentfirande för hela slanten! På kvällen blire väl att vi drar in till stan och partar! Hoppas på hyffsat väder iaf

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0