***

Hejhopp

JAG ÄR SÅ GLAAAAD! JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR SVEEERIGE =D=D
Haha helt seriöst. Jag är helt galen i Sverige =D Svenska landslaget, vårat land som helthet, folket och nationalsången ;) Störd jag vet! Jaa som alla i hela vårat land vet så vann ju Sverige med 2-0 mot Grekland. När Zlatan, även kallad Zlatte, gjorde första målet skriiiiiiker jag ut allt vad jag kan tills rösten skär sig, Maria hoppar upp och kramar mig stenhårt så jag krossade bröstkorgen, helt serri ;o Haha. Sen när jag tagit några andetag så hoppar jag upp ur soffan och springer ett glädjevarv runt huset =D Helt wonderful! Dock blev mina hundar skitskraja för mig och sprang iväg och typ gömde sig =D Haha. Sen satt jag och syster spända framför teven igen. När andra målet kom till skrek vi oss hesa ännu en gång =D Blev inget glädjevarv där eftersom pappa sagt ifrån =/ Hoho. För övrigt tyckte jag att Grekland sög!

Idag iaf, så hade vi kanske en av årets onödigaste dag på skolan! Åkte in till Sporthallsbadet, det duggade bara lite. Jag och Marie bestämde oss på morron för att inte bada men ångrade oss när vi kom dit. Men vi ångrade oss snabbt igen när de började ösregna ;) Så vi tog bussen till skolan, åt lunch och satt sen i bibblan i 50 min och snackade skit. På historian hade vi betygssnack, G på mig där, osså kollade vi på en urtrist film om Finlands comeback eller vad det var medans andra hade betygssnack. Sen slutade vi, då gick jag på stan med systra mi och Ida och köpte en present åt Erika =) Jag gillade presenten faktiskt. Jaa sen när jag kom hem så gjorde jag absolut ingenting, åt mat, sov 2 timmar sen har jag kikat på fotboll, tagit ett bad och nu ligger jag nergosad i sängen ;) Imorgon orkar jag inte åka in på skolan, känns mycket onödigt så jag skiter i det. Ska istället vara hemma och hjälpa mamma lite inför torsdag. Hon har så mycket bestyr för sig! Sen runt 5 halv 6 ska jag till Matfors till min kusin på student fika =D Fika sitter ju aldrig fel liksom. Sen äre torsdag, avslutning och student! Sköööööönt. Nu ska jag slå på en rulle och sedan sussa så gott

/Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0