***

Hejhopp bloggen

Har inte skrivit på ett tag men det beror på att jag har haft fullt upp!
I fredags gjorde jag ingenting, åkte på träningen men hade så ont i foten så det gick inge bra. Tog det lugnt bara och såg på Ondskan. Igår så klev jag upp och städade mitt rum, Steff kom till mig och sen åkte vi på Jesse's kiosk och mötte Fia så köpte vi glasssss. Direkt efteråt blev vi sugen på Sibylla så vi slängde i oss lite strips därifrån. Sen bestämde vi oss för att ta årets första dopp! Så vi åkte hem och hämtade kläder sen direkt till Dyket. Det var faktiskt inte så fasligt kallt. Efter det åkte Fia hem till sig och jag och Steff hem till henne och duschade, gjorde oss klar sen skjutsade Anna in oss till stan. Där mötte vi Matilda så gick vi och handlade gosaker på Hemköp. Träffade Marie och gick till hamnen. Där myste vi på, knäppte kort och pratade gamla partyminnen. Detta fick oss att bli på riktigt party humör så vi drog hem till Matilda och hade lite skoj sen drog vi in till stan igen och mötte Olivia. Så gick vi till nån Sebbe som de kände på party. Där sög det ganska hårt så vi drog till innerstan istället till Liquid. Konstigt nog kom vi in men vi var superglad för de =D Där inne hade vi riktigt kul och vi dansade som nå galningar! När de stängde vid 1 så ställde sig nästan alla som varit där inne där utanför vid gräset och pratade på. Sen bestämde vi oss för att dra på efterfest hos Sebbe igen. Där sög det IGEN så jag och Steff gick därifrån och vandrade sakta ner mot navet. Sen när bussen äntligen kommer kvart över 2 så märker jag att jag har tappat min plånbok! Så jag ringer Matilda och får numret till Jossa och ringde henne så letade hon i lägenheten men hittade den inte. Jag fick såklart panik panik panik men var tvungen att hoppa på bussen eftersom det var sista bussen. Jag ringde till mamma som var på väg till Bredsand för att hämta Erika och så berättade jag för henne att jag tappat plånboken och att vi måste spärra bankomatkortet. Jag började såklart grina, men mamma försökte lugna mig även fast hon var besviken på mig eftersom jag ljugit för henne. Men det ordnade sig till slut. Mamma ringde senare och sa att hon hade spärrat kortet så jag kunde sova lugnt! Dock måste jag fixa nytt ID-kort och Bankkort och shit.. DAMN!!! Jaja, det är sånt som händer. När jag kom hem imorse så pratade jag med mamma och jag trodde jag skulle få typ utegångsförbud eller nåt sånt men mamma är så snäll så jag fick inte det ;)

Idag har det varit riktigt jävla varmt!! =D Bestämde med Steff att vi skulle dra och bada på Dyket. Hon kom till mig och åt lite kycklingsallad och jordgubbar, grädde och hallon =D Sen drog vi vidare. På Dyket träffade vi tre trevliga pojkar vid namn Oskar, Filip och Arvid ;) Jag och Steff hade redan doppat oss så de fick bada själv medans vi solade ;) Åkte hem runt halv 3 och gjorde mig lite klar, åt middag och åkte iväg på match i Matfors. Vi vann med 1-0 =D Yesssss sa jag då! Jag tittade bara på matchen eftersom jag är skaaaadad. Men förhoppningsvis är jag tillbaka till veckan!! Nu ska jag ta en huvudvärk tablett och sätta mig och kika på lite tv =) Inatt ska det ju åska också ;o Bajs, då kommer jag inte kunna sova. Jaja jag får göra det bästa av situationen

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0