lööön

Igår fick jag mitt lönebesked! Yessss tänkte jag. Så kikade jag hur mycket pengar jag skulle få och det blev 1715 kr. Jag blev besviken för jag trodde jag skulle få mer pengar iår än förra året men när jag sen pratade med leif så sa han att de hade gjort fel förra året och gett mig mer pengar än de skulle egentlingen. Satt det löste sig fort! Och pengarna får jag nästa fredag! Wihooo

Idag for jag in till stan och blev 149 kr fattigare och ett par doser rikare =) Det blev en snabb visit i staden, en halvtimme senare satt jag och mamma i bilen på väg hem. Vi stannade på Ica och handlade sen for vi hem. Lagade mat och gjorde sallad. Till oss ungar blev det potatisgratäng och fläskfilé med beásås =D (mamma och pappa ska ha grillparty med grannarna). Jag har inga som helst planer för ikväll. Jag ska väl bara ta det lugnt oså, har huvudvärk 3000... Men tänkte gå och vila lite nu så kanske det har gått över sen, Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0