hipp hipp hora hora hora

Igår så var vi på Berga heeela dagen lång, underbart! Åkte hem med Ewe runt halv 4 tiden så hjälpte hon mig lite med att hitta kläder inför kvällen, hoho. När hon lämnat mig så duschade jag av mig sen började jag sakta men säkert göra mig klar, för jag hade ju tid på mig, trodde jag ja. När klockan tickade mot bussens avgång och jag inte hittade några kläder att ha på mig och jag inte hunnit sminka mig klart så fick jag paniiiik men Erika räddade mig lite och sa att hon kunde skjutsa ut mig till bussen, thank god! Träffas Nils, Emelie och Evelina på busshållsplatsen som skulle shoppa i Birsta. Bussresan in var ett helvete, varmt och fuktigt = äckligt! När vi kom in till stan skulle vi börja med att leta present till Matilda och sen kunde titta åt oss själva, eftersom vi hade en timme på oss tills bussen skulle gå. Men det första vi gjorde var att hitta massa grejer på Gina på rean som vi plockade på oss och prövade oså. Sen handlade vi present till Matilda sen vidare till bussen. Hemma hos Matilda var huset fullt av horor och när alla var samlade blev det mat, lekar, efterrätt och tjatter. Jag hade fy dundrans trevligt! Oliwia vann iaf för Bästa hora-utstyrseln =D Hon fick en snopp-tvål, haha. Runt halv 11 bestämde vi tvärt att vi skulle åka till Dala för han hade en liten fest där. Så vi fixade och dona med moppar och hjälmar sen for vi. Jag åkte tryggt med Malin men höll på att frysa till is, men efter ett tag så domnade benen bort. Väl hemma hos Dala så var det mindre trevligt. Alla satt i stort sett runt ett bort och lyssnade på en irriterande människa ;) Runt halv 1 skjutsade Oliwia ner mig och Steff på navet där Steff köpte sig en macka på Subway sen satt vi och värmde oss på en toa tills bussen kom. Väl hemma slog jag på G som i gemenskap men hann bara se en liten stund innan jag slocknade.

Imorse när jag vaknade skulle jag gå ut till Ida och Mia som satt ute på gräsmattan. Och som de flesta vet så målar vi om huset så vi har en stor fet ställning runt hela huset. Så när jag öppnade dörren, trött som ett as, så tänkte jag inte på ställningen och sparkade foten rätt in i den så jag skar upp hela tåjäveln! Ida och Mia hörde bara nån som skrek och svor sen snubblade jag fram till dem. Men nu har jag plåstrat om mig! Hela morgonen har jag plockat på mitt rum för det låg kläder precis överallt, inte en kal fläck nånstans! Men nu äre fint igen ;) Idag blir det inge Berga för mig =/ Jag brände mig ganska mycket igår så jag känner att jag stannar hemma och vilar huden lite grann. Hoppsansa nu blev det ett jävla långt inlägg. Jaja puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0