***

12 dagar kvar.
Idag är jag inte lika trött, kan bero på att jag sov/vilade rätt mycket idag på jobbet (A) haha. Ibland orkar man bara inte! Vi spelade kort idag också väldigt mycket, men vi var faktiskt klar med det vi skulle göra, nääästan iaf, så de gjorde inget? Jaja Niklas åkte vid halv 4 och jag & Kimpan jobbade på en liten stund till sen slutade vi för dagen. Jag och Mia har mest tittat på tv hela eftermiddan och ätit popcorn med dipp (H) mums. Ida Slida är på väg hit och ska sova här i guess. Vi ska ta ett kvällsdopp sen också, lovely =D Och ja, Ida vet om att jag säger Ida Slida till henne ibland och hon blir icke sur! Tror jag.. Haha

Imorn är det jobb som vanligt.. Det ska bli runt 25-26 grader sa de på radion så jag och Kim bestämde att vi skulle ta med oss badkläder och dra till Dyket på lunchen! Jag har svettats ihjäl redan dessa dagar och då har det bara varit runt 20 grader under dan.. Jaja, sen har vi match på kvällen mot SDFF, jag ska nog dit och kika, känns liksom rätt ;) Dock har SDFF Sveriges sämsta fotbollsplan satt vi får väl se hur det går ;| God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0