***

13 dagar kvar.
Blev tidig uppgång idag och sen jobb. Både Kim och jag var jättetrötta så ingen orkade jobba speciellt mycket, som tur va så var det inte en sån jobbig innergård idag. På lunchen somnade vi men vaknade som tur va 5 över 12 så vi försov oss inte så mycket. På nästa rast gick vi bort på Dyket och köpte varsin glass (träffade också min saknade Ida Öhman!) och sen var vi tvungna att skynda oss tillbaka eftersom de är väldigt strikta när det gäller rasterna. Våran chef brukar komma och hälsa på oss lite då och då och vi ville inte möta en sur Niklas när vi kom tillbaka men som tur va så var han inte där. Ingen av oss hade ork till att jobba så vi fuskade lite och spelade lite kort, dock redo att skutta iväg och jobba när bossen kom. Vi hade våra planer. Sagt och gjort, Niklas kom och vi sprang till buskarna och började jobba. Dagen gick segt men ändå ganska fort, skönt nog. Mamma hämtade mig och väl hemma blev det käk! Efter det var jag tvungen att lägga mig och vila en stund, tänkte bara vila ögonen men si där, jag somnade såklart. Jag hade sprängande huvudvärk men jag tog en tablett och följde med mamma ut med hundarna. Och nu är det över, tack och lov. Måste sova snaaart =( Jag vill att dagarna ska gå fort satt jobbet är slut men då är det bara en vecka kvar tills skolan börjar.... Lovet har bara svischat förbi?! Godnatt på er alla, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0