***

Första dagen avklarad, endast 14 dagar kvar! Började dagen med att kliva upp halv 7 och duscha m.m. Åkte till svartviksvägen 20 och till min stora och rätt "glada" förvåning såg jag Kimpan girl stiga in i rummet. Våran chef delade upp oss på olika stället och jag & Kimpan fick Skottsundsbacken, ålderdomshemmet. Båda två hade mjukisbyxor och mörk tröja, helt fel kläder inför dagen! Det var nämligen strålande sol och det blev ganska svettigt där ja. Vi kämpade oss genom dagen och åkte hem runt 4. Jag är skittrött, har ont i fingrar/naglar och är spänd i axlarna, första dagen! Jaja jag lär väl vänja mig hoppas jag. Imorgon börjar jag klockan 7, vilket innebär att jag måste kliva upp klockan 6..... och så kommer det fortsätta fram till den 15 augusti. 8 timmar varje dag, tack gode gud för fika! Annars skulle denna jänta inte klara sig. När jag kom hem blev det föda sen har jag kikat på film, Take the lead, rätt bra faktiskt. Och nu vill jag bara att klockan ska bli 11 eller nåt så jag får sova, Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0