***

Igår stog Party på schemat. Det skulle först vara party här hemma men när det kommit lite folk osådär så fick jag damp för jag var inte peppad alls och sen var Erika här med massa kompisar, så vi brände två skivor och for upp till Steff. Där var vi inte heller så länge utan for ner till Pontus istället. Där var det väl rätt så mycket folk men också konstigt folk och nej jag hade inte så över roligt där! Strax efter 1 följde jag Emma hem och sen gick jag själv hem och la mig med hundarna. Trött som en gris var jag också.

Imorse vaknade jag först halv 9 och trodde inte det var sant! Alice började tugga på ett ben så jag höll på att bli galen. Så jag klev upp, gick ut med de så de fick kissa sen gömde jag benet, sen var det bara att somna om. Vaknade till lite då och då av att Alice tröck tassarna i ansiktet på mig när hon sträckte sig eller ändrade sovställning men klockan 11 fick jag nog och klev upp. När jag kom in i köket såg det ut som ett helvete. Disk och allt möjligt överallt så jag kände att det var bara att sätta i gång. Det som stör mig nåt så jävulskt är att det inte ens var jag som använt nånting utav disken utan det var Erika och hennes 20-25 åriga kompisar som bara lämnat sakerna efter sig. Jag tycker det är riktigt äckligt faktiskt, och jag tycker de kan ta lite mer ansvar än så. Men som tur är så lämnar de snart huset och åker hem till sig! Skönt det.

Imorgon börjar 3 veckors slit. Jag börjar nämligen jobba inom kommunen imorgon och ska rensa ogräs eller vad jag nu ska göra. Det positiva är att jag får pengar, närmare 10 000 stålar, så det känns ju bra iaf! Nej nu måste jag sätta i gång med att städa mitt rum, mamma och pappa kommer hem idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0