Mamma Mia

Igår åkte jag mamma och Mia till Ljustadalen till mammas jobbarkompisar Eva. Hon hade köpt en liten kissekatt unge som vi skulle titta på och Laila Sara och Jenny var också där! Kissen var superduper söt och hette Sigge =) Dock skrämde han skiten ur mig när vi satt och fikade och då han först attackerade min fot och lite senare skuttade upp på mitt ben och började klättra, haha. Strax innan vi skulle åka så vandrade jag lite längre bort på gatan, till Matilda och pratade lite med henne. Riktigt kul att se henne igen, var år och dar sen sist tycker jag. Jag mamma och Mia åkte till bion. Vi såg Mamma Mia, som jag tyckte va riktigt bra faktiskt! Jag älskar fan ABBA's låtar, de är grym. Den är sevärd jag lovar! Man blir lite stolt över att ABBA var från Sverige och ett sånt stort band, haha. Efter det åkte vi hem och jag tog det lugnt. Vi såg trots allt den sena bion så vi kom hem vid halv 12.



Blev väckt imorse av två små lurviga bebisar vid halv 12, bästa sättet att bli väckt på! Klev upp och gjorde ingenting alls. Satt vid datorn till halv 2 då jag gjorde brunch ;) Sen har jag gjort absolut ingenting, lagat mat och kollat på Grease 2... Och nu sitter jag här alldeles ensam i huset omringad av målarna runt huset. Mamma och pappa lämnade oss och for till Veda och skulle äta äckel surströmming, Erika är på Essviksvallen med hennes nörd-kompisar (CS-kompisar) och Maria är på träning. Skönt att vara ensam hemma iaf! =) Jaja har inga planer inför ikväll, See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0