***

Ikväll skulle jag egentligen ha filmkväll med Anki och Emma I, kanske Tessan också, men nu ringde mamma med andra planer. Hon har bokat biljetter på bion Mamma Mia och tänkte bjuda mig och Mia på den som överraskning och så där. Så jag var tvungen att svika tjejerna =/ Men vi ska ta det en annan dag istället =D

Inatt vaknade jag av att jag hade kliat på myggbetten på ena benet av misstag och fy satan vad det kliade. Så jag flög upp och började klösa på benet! Nåra minuter efter hade jag i princip förvandlat myggbetten till sår.... Snygga ben jag kommer ha =) Men jag somnade om ganska fort tror jag och imorse när jag vaknade så kände jag inte av myggbetten alls på det benet! Nu är det typ bara det andra benet som är utsatt. Yes! Haha nog snackat om mina myggbett

Imorgon ska jag kanske ut till Björn med Ewe och Emma och tälta osv =D Ha riktigt mysigt helt enkelt. Hoppas det blir så, för detta har jag sett fram emot länge ;P Om de har satt i båten så ska vi ut och åka och kanske tälta på en ö istället. Ni hör ju bara hur mysigt det låter!

Nej, nu måste jag gå och duscha och få ordning på mig själv. Erika får ju gäster vilken sekund som helst och nej jag vill helst inte se ut som ett ruckel då. För det är just det jag gör för tillfället! Men ha en bra dag gott folk, ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0