***

Äntligen hemma!
Helgen har varit otroligt blandad. Den var riktigt mysigt faktiskt och vi hade jättekul. Men det var snuskigt där, vattnet var rostigt, huset höll på att ramla ihop såg det ut som, det fanns en "gaskammare" som vi så fint kallade det och det var MYGGJÄVLAR överallt! På mina ben har jag sammanlagt 51 myggbett och jag skojar inte med er. Emma räknade hur många det var lördag morron och då var det 26 st på vänsta smalbenet/vaden och 22 på den andra + 1 på låret. Sen har det tillkommit 2 stycken till på högerbenet. Och fyfan vad det kliar! Det är inte sant... Men jag har hållt mig till idag att klia och jag har bara kliat på 3 stycken myggbett och de är mer som sår nu, hoho. Men jag fattar inte varför just jag blev utsatt av myggorna? Alla andra kanske fick 3-4 stycken var men näe jag skulle få lida med 51.... Jaja vi har iaf tränat 5 gånger, ganska slut efter det. Jag har inte tränat på flera veckor! När det var match oså på träningarna fick jag gå på sidan och göra tåhäv, armhävningar, situps och benlyft. På fritiden så åt vi mest godis och onyttigt, låt i sängarna eller gjorde girl stuffs =D Haha. Igår kväll hade vi (några stycken) tjejkväll när de andra var borta och grillade, osså gjorde vi negerflätor på varann, åt popcorn, snackade skit och skrattade ;) Riktigt kul hade vi.

Vi åkte hem därifrån klockan 14.00 och kom väl hem runt halv 4 =) Då blev det taaaacos!!! Mumms. Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls. Slöat och möblerat om mitt rum! Mycket mer utrymme nu =) Skönt är väl det. Ikväll ska jag bara slappaaaaaa. Är så trött! Nu måste jag kleta Salubrin på benen satt myggbetten inte kliar så jävulskt. Ha't bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0