***

Igår natt kunde jag inte sova, det gick inte. Höll på bli galen och snurrade runt i sängen och sparkade med benen och höll på. Efter ett tag klev jag upp och gick runt i huset och titta, men försökte undvika alla fönster eftersom jag tror det ska stå nått äckel där och spana eller nån rånare eller nåt som kanske planerar att skjuta mig. Jaja till slut så somnade jag iaf i sängen och imorse när jag klev upp var jag lika med död.

Klev upp runt halv 10 och gjorde mig klar, åt och shavade mina ben. Sen travade jag till bussen och for in till stan. I Njurunda var det självklart skitbra väder med stekig sol och klarblå himmel men inne i stan var det massa moln på himlen. Inväntade Emelie på navet och sen vandrade vi på stan och kikade, åt på Kebab City och blev attackerad av fåglar. Jag tog halv 4 bussen hem och Emelie gick till hennes pappa. Med mig hem hade jag en foundation och tamponger, mer än så blev det inte =) Hittade såklart massa saker jag vill ha men när man inte har nå pengar så blire svårt ska jag säga er.

Ikväll har jag inte gjort mycket alls faktiskt, tagit det lugnt åså. IdaSlida är iaf här nu =D Hon ska sova här och mysa. Fast ja, hon är ju med Mia.

Imorgon måste jag åka på Lindbloms och kolla efter springskor. Sen blire till att löpa på kvällen och göra styrkeövningar. Efter våran träning så ska jag o Tres till Anki i forsta och va med henne och Emma I =D Blir väl myspys skulle jag tro! Det är ju goa tjejer så vad annars kan det bli? Blir övernattning där skulle jag tro! Nu blire iaf filmtittning, HARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0