***

Jag är riktigt rastlös. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill ut och springa men det kan jag inte göra nu. För jag "måste" gå och lägga mig snart. Eller mamma tycker jag ska lägga mig i tid eftersom jag jobbar men jag kan ändå inte somna förrän 2.. Besvärliga ting säger jag bara.

Imorgon fyller min mamma år, 45 år. Det är ganska gammalt tycker jag, men jag älskar henne ändå =) Vi har köpt en dvd och en cd-spelare till henne och sen lite "krimskrams". Det var det enda hon önskade sig =) Tyvärr kunde inte jag vara med och bestämma eftersom jag har jobbat utan pappa har varit och handlat och gud vet hur det ser ut då! Haha, jag anser såklart att jag har den bästa smaken när det gäller sånna saker, och speciellt när det är till mamma! Det får inte bli fel när det är en present till mamma, då ska det vara perfekt =) Ja jag jobbar ju imorgon så när jag kommer hem blir det en snabb vila sen fixa till sig och runt halv 7 kommer det gäster tror jag :) Då blir det fika och det kan man aldrig tacka nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0