***

Hola

Idag gick dagen på jobbet liiite fortare iaf! Vi kom dit strax före 12 men
vädret var inte på våran sida så vi satt inne i kyrkan hela dan. Jag låg uppe vid orgeln och sov, åt, lyssnade på musik och smsade hela tiden. Kvart i 2 kom Kent tillbaka och förberedde sig. Det skulle komma en busslast från Hudik som skulle ha en gudstjänst i kyrkan. En kvart senare kom de. 51 st pensionärer! Hualigen.... Gudstjänsten tog ungefär 45 minuter och så åkte de hem. Kent lämnade oss och jag återgick till mitt sovställe upp vid orgeln. Somnade en stund och sen helt plötsligt skulle vi åka hem. Skööönt var det. 

Har precis tryckt i mig chips och dipp och kikat på tv. Nu sitter jag och vilar magen och gör absolut ingenting! Måste gå ner och göra lunch tills imorgon.... Jag orkar ingenting

/Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0