***

Tjaa tjaa

Det är tisdag och jag är supertrött på jobbet redan! Visst, jag jobbar
bara en vecka men ni anar inte hur otroligt tråkigt det är. Jag kliver upp på morronen, klär på mig, äter, åker till församlingsgården. Halv 12 åker vi därifrån till Galtström. Där sitter jag med två helt otroligt tråkiga människor i fyra timmar och gör absolut ingenting? Tur att vi har sol iaf. Igår låg jag bara på en bänk och smsade & åt lite annars gjorde jag ingenting. Jag sa knappt ett ord till de andra. Idag har jag sovit på min fina bänk, lyssnade på musik, ätit, läst en bok, en tidning och smsat. Utbytte några enstaka ord med Caroline också. Asså det går inte att förklara med ord hur jävla tråkigt det är! Tur bara att det bara är tre dagar kvar nu. Jag får ju iaf lättförtjänta pengar, det är en sak som är säker! Ikväll blir det väl ännu en lugn kväll eftersom man blir så trött av att bara sitta och inte göra nånting på dagarna. Åååh ge mig helg bara! Då åker mamma och pappa till Sthlm och vi blir ensamma hemma och så har vi lagfest på kullen! Då händer det grejer. Nä om ni vill förgylla min dag så hör av er till mig!

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0