***

Godmorgon!

Idag är en uuuuunderbar dag =D Solen skiner, det är 25 grader och GF har
dragit igång! Känns mycket bra.

Igår så åkte jag och Steff in till stan, jag skulle köpa hudfärgade strumpisar men då blev det fel färg..... Sen åkte vi vidare till Matilda. Och fy satan va varmt det var på bussen, jag svettades som ett as och då överdriver jag inte. Och som ett + på det så fick jag ett riktigt jävla skavsår på min redan skadade fot. Vi var först till Matilda men inte så långt efter kom Lillen och Cillen ;) Maten var uuuutsökt god. Vi spelade lite kubb, åt chips, jordgubbar sen drog vi in på stan. Men det var ju kort sagt ett misstag! Där var det inge drag alls och det var ganska så tråkigt. Pappa kom och hämtade oss vid 11 så for vi hem. Eftersom jag helt vänt på dygnet så kunde jag inte somna så jag slog på en film och runt halv 2 slocknade jag.

Imorse ringde mamsingen och väckte mig (hon var ute med hundarna). Jag tog på mig bikinin direkt men har ännu inte varit ute i solen ;p Bara en snabbis när jag skulle hjälpa mamma med cykeln. Det är iaf dövarmt ute, skööönt. Ikväll äre GF och Magnus Uggla!!! =D Jag är riktigt pepp nuuuuuuu. Kommer va galen när han kommer ut på scenen, längst fram ska jag fan stå också! Måste gå dit i tid brudar. Åååååh va kul

Mamma är på affärn nu och handlar lite alternativ till frukost och hon borde va hemma snart tycker ja. Är hungrig som en varg. Dan kommer nog bestå av ingenting, kanske tar en svängom på Dyket eller så eftersom värmen är här! Sen äre bara hem och peppaaaaa

/Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0