bajs

Igår på dan så hjälpte jag pappa att städa garaget och på så vis tjänade jag 150 kr =D Vitsen med det hela var att jag vill köpa ett par skor och jag har inga pengar och vill inte låna mer av mamma så det löste vi snabbt. Efter det var det middag sen åkte pappa, Mia och Ida till träningen och jag la mig i ett varmt bad. Runt 9 nån gång kom en urförbannad Tessan och hämtade mig, nån äcklig jävla idiot hade snott hennes moppehjälm. Kul människa!!!! Det värsta är att vi är ganska säker på vem det var och den personen bor precis nedanför mig och Tessan så det blir synd om han om det är han. Aja, vi åkte iaf "hem" till Anki i forsa där hon och EmmaS var. Simon och EmmaI kom osså slog vi på filmen, I Am Legend. Helt okej film, men så otroligt störda varelser. Vi åt gotta till och hade mysigt. Sen kom även Emil och Oskar och hälsade på! Körde lite test oså, haha. Runt 1 kom pappa och hämtade mig och när jag kom hem slog jag på en värdelös film. Two tickets to paradise hette den.. Efter halva slog jag av och somnade fort.

Mamma väckte mig imorse när hon ringde för det var ingen som svarade så jag var tvungen att springa och svara. Men hon vad om förlåtelse ;) Hon hade lagt in 150 kr på mitt kort så nu vill jag in till stan och köpa skooorna! Jag älskar skor, speciellt när jag hittar i min storlek. Jaja, nu ska jag ner till hundarna en stund + äta frukost. Måste slå mamma en pling och höra när hon slutar! Ha det bra folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0