a lot of birthdays

Idag är en speciell dag för 3 stycken goa personer fyller år idag! Matilda Fasth, Sanna Gotthardsson och Anna Astby =D Grattis till er!

Igår spenderade jag dagen på Berga tillsammans med Steff, var knappt någe folk där. For hem efter nåra timmar, åt thaimat, spelade in en film och sen for vi till Didrik där vi stannade hela kvällen med trevligt sällskap. Imorse vaknade vi av att Tessan ringde och en halvtimme senare knackade hon på dörren och vi for till Berga. Där har vi varit heeela dagen med strålande väder och gooooa gubbar och gummor. Spelade volleyboll och med racket och badade. Underbart vare! Blir Berga imorgon också, helt klart!

Nu ikväll skulle jag ju till Anki på filmkväll men denna gång sa magen ifrån;o Vettefan vad problemet är, asont iaf. Men om det går över så far jag dit senare =D Hoppas på det alltså! Jaja ska lägga mig och slöa framför dumburken, Tjarrå


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack så mycket snyggingjäkel!:D<3

2008-07-25 @ 00:58:33
URL: http://gotthardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0