9 december

Jag orkar inte mer.....
Har suttit och pluggat sen jag kom hem?! Och jag kom hem halv 2... Med undantag för matpaus och kisspaus så har jag pluggat konstant. Har läst alla jävla sidor vi ska, runt en 100 skulle jag gissa på.... Och nu sitter jag och svarar på instuderingsfrågorna. Så äckligt jobbigt så det är inte sant. Fattar inget heller..............FAN vad jag vill ha lov nu  =(

Jaja lite roligare saker. Igår på cheerleading träningen så körde vi dans. Jag fick hoppa in i deras dans efter en stund, skitkul =D Jag och en till tjej ska springa och göra en rondat och efter det göra ett sånt där typiskt cheerleading hopp, man skuttar upp i luften, splittar benen och tar i benen med händer, om ni fattar =D hehe.. Det är riktigt kul i varje fall.

Nu måste jag återgå till pluggandet så att jag blir klar nån gång... Lär bli uppe hela natten! JIPPI.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0