7 december

Grattis farfar!! Hela 84 år =) Bäst för dig att det blir många fler=)

Igår kom Ida hit vid halv 7. Gjorde oss klara, jag fixade hennes hår och runt halv 9 for vi till Didrik. Inte den roligaste festen jag varit på men det dög ju bitvis =D Hände lite tråkiga saker, tårarna föll men sen blev allt bra igen. Mamma hämtade oss vid halv 2 eller nåt, då blev det kvällsfika sen sooova. Idas pappa kom och hämtade henne imorse vid 9, hon skulle jobba, men sen somnade jag om. Mamma ringde(?) och väckte mig vid 11 och sa att det var dags att kliva upp. Gjorde mig klar och sen gick vi till farmor o farfar till halv 1. Fikade tårta, lussebullar och allt vad det var =) Firade farfar! Sen gick jag, Maria och kussarna Cecilia och Sandra och övade på våra "fina" sånger till jul =D Haha.. Gick hem till 4 eller vad klockan var, åt middag och sen dess har jag suttit här. Måste skriva klart mitt repotage också =( Orkar inte....

Fick reda på en "trevlig" sak nyss. Känner mig verkligen välkommen tillbaka;) Eller? Jaja, jag bryr mig inte.

Imorgon är det skola.. Efter det så ska jag stanna på skolan/i stan och plugga geografi och äta middag. Jenny skulle också komma in till mig då. Sen blire cheer-träning =D Great.

Hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0