6 december

Hallå bloggas.

Igår på dansen var det jättekul, skulle visa känslor när vi dansade, jag var bland annat en missbildad apa =) Haha. Efter skolan for jag hem till Emelie. Blev käk, snowracer/madrass åkning, idol, musik, ansiktsmask och prat =D Mycket trevligt. Klev upp vid 11 imorse, jag duschade, vi åt frukost sen gjorde jag mig klar. Lena skjutsade mig till 12.25 bussen som Ida senare hoppade på =) Gick och kikade på Railslide tävlingen, Didriko var med. Var några dårar med där, en kille gjorde en vålt från den där jävla tunnan och slog näsan eller munnen så han började blöda. Inte bra ;P Tog kvart över 2 bussen hem. Och nu har jag precis städat klart min del.

Ikväll bjuds det på partey =D Ida kommer hit sen efter hockeyn och sen drar vi vidare till Thoréns.

Hare bra people, det ska iaf jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0