4 december

Ganska slapp dag idag. Började med bad på idrotten, det kliade sönder på min rygg, mage och bröst eftersom jag inte tål klor =( That sucks. Efter badet hade vi lång hål timme så några tjejer i klassen satt länge i bastun och åt apelsen! Tog det lugnt med att göra oss klar sen blev det lunch på åkan. Pluggade lite matte innan provet också. Jadu, hur det gick på provet har jag ingen aning om. Antingen helt fel eller så rätt. Jobbigt det dära. Slutade efter matten, träffade Jenny på bussen. Vi bestämde att jag skulle komma på en av deras träningar. Det blev redan ikväll =D Och ni kan nog aldrig gissa vad det är för något. Cheeeerleading =D Jennys tränare tyckte det skulle bli jättekul att jag ville komma och pröva på. Jenny också, så de hade nån att kasta och göra lyft med ;o haha. Så jag ska ta 7 bussen in till stan=) Blir nog superkul.

Imorgon är det fredag igen!! Guud vad veckorna går fort. Har inga större planer inför helgen, ska vara med Emelie, det är det enda jag vet =)

Have a nice evening! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0