30 december

I förrgår så kom Anki och hämtade upp mig efter träningen så for vi till Sundberg. Där skulle det va party men njaa enligt min mening var det snarare tvspels-turnering och dålig musik. Stannade en timme, det säger väl typ allt. Hade roligt med Anki och Vicky iaf, den stunden jag var där. När jag kom hem blev det tv-tittande med mamma och syster och sen film i sängen. Kikade på snuskigt fula bilder på mig och stephanie från våras typ? Aa, jag fattar inte hur ful man kan bli. Dock var vi trötta och dryga så vi gjorde alla möjliga miner vi kunde. Kan tyvärr inte visas, det vore en stor fara för allmänheten.

Igår for jag och Maria in på stan, uträttade lite ärenden, träffade Ida och Emil, vi 4 gick på donken och åt, Mia bjöd mig som hon lovat(Y). Vi hittade inget till Erika men vi ska "ta" det mamma köpt till henne så skulle hon fixa annat. Hon ska få ritgrejor, alltså block, pennor, spay, ja allt möjligt;P Erika är riktigt jävla grym på att rita, så att alla vet;) Mötte upp Stephanie strax efter 4, köpte sallad till henne och for till Skopunkten sen vidare till Matilda för planering. Det gick suveränt, inhandlade alla grejer och nån timme senare plockade Sanna upp oss. Jag var väl hemma vid halv 9. Hade ont i huvudet nästan hela dagen, det är bland det värsta jag vet!!

Imorse låg jag och myste lääänge med hundarna i sängen, ni anar inte hur gosiga de är=) Klev upp vid 12 och gick ut på prommis med hundarna och Mia. Hon skulle gå på Ica och köpa hårfärg, hon hittade ingen. Var väl ute cirka en timme. Kom hem för inte så länge sen. Ikväll ska vi på middag på Södra Alnö, hos våran andra familj=D Laila, Jenny och Sara. Det är på tiden må jag säga!

Puss o hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0