3 december

Idag blev jag hemma. Huvudvärk 3000 när jag vaknade och ont i nacke/axlar... Somnade om med två hundar över mig. Klev upp runt 11 för då kom en gubbe och skulle tvätta alla fönster i huset. Fick vänta till 12 innan jag kunde gå upp på rummet igen. Då var jag tvungen att skriva lite feb och skicka till Ida så vi skulle hinna klart. Vilade en stund till, såg på tv och la la la. Fick hem gjord pizza till middag, riktigt jävla gott vare idag;) haha. Nu sitter jag och pluggar matte, går äckligt dåligt. Jag hatar matte mest utav allt i hela världen......................... Sitter och lyssnar på min ipod också, där ljudet är mycket bättre än på datorn. Har suttit och varit äckligt deppad pga matten och för jag inte fattar nånting och inte klarar av det. Men helt plötsligt kommer världens bästa Håkan och förgyller min dag!!!! Håkans underbara låtar sprudlar ut ur hörlurarna och jag blev genast på bra humör. Så sant. Han gör mig lycklig :') Haha nej förlåt nu blev jag lite av en sån där liten fjortis-stalker. Men ja jag älskar Håkan och hans låtar!

Imorgon kommer jag säkerligen börja grina på matteprovet... Jag fattar ingenting :'( Mår seriöst dåligt över det här.. Menmen

Bad imorgon på idrotten =D Har ingen engelska efteråt så det blir lååååååång dusch sen bastu med apelsiner=D Längtar lite faktiskt, haha. Sen har vi matte äckelprovet och slutligen Ledarskap. Jag fick 2 poäng ifrån VG på Ledarskapsprovet. Det suger.

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0