29 december

Hola!

Första fotbollsträningen på flera veckor utfördes av mig idag! I Nordic. Jag kan säga att det kändes att jag inte har tränat fotboll på länge, i kroppen. Men det var inte lika jobbigt som jag trott det skulle vara, halsen sa mest ifrån pga dålig kondition!!! Måste förbättras. Var lite mör i kroppen kände jag också. Nånting jag kommer känna imorgon är träningsvärk, så in åt helvete, mest i rumpan! Jag springer som sagt med rumpan gott folk! Det är kul att se. Nej jag skoja, men rumpan hänger med väldigt bra i svängarna när jag springer;) Josse sa förresten att jag springer som en kanin, och att det var positivt! Jaja.. Det kommer iaf kännas bra med lite träningsvärk, då har jag gjort nånting vettigt! Jaja whatever.

Imorgon ska jag in på stan med Maria, skaffa fram en present till Erika sen ska vi väl kika runt på egna prylar. Äta middag där, Maria ska bjuppa!! Iaf hälften av maten, jag är i penganöd förstår ni. Ska till Matilda runt 5 för möte inför nyår ;) Haha, japp det är sant. Vi ska nämligen äta 3-rätters m.m hemma hos Matilda på nyår och vi ska dela upp vad var och en ska handla kvällen till ära. Jag hoppas nyår kommer bli fy dundrans bra! Men samtidigt kan jag inte ha för stora förhoppningar, då kommer allt skita sig. Så länge jag inte ligger i ett dike och spyr och jag träffar roligt folk så ska allt gå bra;D

Förresten, satt nyss och studerade mina händer. Satan va små de är egentligen. Självkart tycker jag själv att de är stora men näe, de är fan inte de... Minimala, som mina fötter. Livet är hårt må jag säga. Varför är allt på mig så litet?! (Förutom min rumpa och mina fotbollsben...)

Men gud, jag kan inte ligga här och filosofera mer, mår ju bara dåligt av det. Ska slå på en rulle och sova.

Godnatt people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0