26 december

For in till stan med 10.10 bussen med Jenny=) Blev en shoppingrunda på stan men vi båda var supertrötta. Jag köpte ett par rosa knästrumpor och en kvart midjekjol. Det var helt omöjligt att hitta en svart enkel jävla klänning?! Skit stan säger jag bara ;P Vi får väl se om kjolen blir till användning på nyår då. Vi tog kvart över 1 bussen hem, halvsov hela vägen. När jag kom hem blev det lite mys med hundarna sen gick jag och la mig runt 3 kanske. Sov till strax efter 5, var riktigt skönt=) Har precis lagt in lite julbilder på bdb och ätit middag.

Ikväll ska jag nog vara med Tres och Steff, vad som nu händer. Får se helt enkelt=)

Vill börja träna nuu! Men måste vänta till 13 januari... Funderar faktiskt på att dra på fotbollsträningen i nordic på söndag, men det återstå att se.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0