25 december

Hej håå!

Hoppas eran julafton var lika bra som min? :D Jag hade det supermysigt hemma hos mina kusiner i Matfors. Fick många bra julklappar=) Ett träningskort på Ego (som jag fick för nån månad sen), 2 bhar och 4 trosor, en stor sminklåda med massa smink i, 2 par sockar, ett sovlinne, ett ljus, en väska, en kristallskål och en bakbok med muffins. Tror det var allt=) Under middagen stog jag, Maria, Sandra och Cecilia för underhållningen =D Blev en massa skönsång som uppskattades;) Vi åt good julmat, spelade spel, sjöng och glodde på tv (plus att jag pillade med min sminklåda, hoho). Vi åkte väl hem vid halv 12 eftersom pappa skulle upp och jobba dan efter. Blev till att kika på film då och jag slocknade vid 2 kanske.

Imorse sov jag länge, till 1, gjorde mig klar, gick ut med hundarna och for till mormor. Där var det stor samling. Mormor, morfar, min familj+Ove, Maritha, Micaela, Mats, Carina och Josefin =) 13 stycken alltså. Blev en massa god mat där också, ost och kex och massa onyttigheter. Jag, Micaela, Josefin, Carina och Mats spelade plump, det gick inge vidare för mig.. ;P Alla svor åt varandra också, det är en fin släkt vi har;D Kikade på tv och snattrade. Kom väl nästan nyss hem =) Sitter och äter cheddarpopcorn!

Imorgon blir det stan med Maria ;D Måste först och främst köpa 20-års present till Erika som fyller 20 (naturligtvis) den 2 januari, om en vecka och en dag. Sen står rosa knästrumpor, en svart klänning och foundation på listan=)

Hare bra ikväll, Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0