23 december

Hola!

Igår innan jag gick och la mig kikade jag på The Shawshank Redemption (Nyckeln till frihet/frälsning/framgång) samtidigt som jag smsade med puddingen ;) Somnade vid halv 2. Klev upp vid 9 imorse, gjorde mig klar sen for jag in till stan med mamma och Mia. Tränade en timme på Ego sen skulle vi gå och äta lunch. Stekhuset blev det. Där jobbar nämligen Osman, hans pappa och morbror. Vi tog varsin oxfilé med fried potato till ;D Supergott vare! Och det bästa av allt. Osmans morbror BJÖD på maten =D Tack för det! Bussigt som fan;P Mätta som nå djur gick vi ner på stan. Jag & Mia fick inte gå med mamma så vi gick på Cubus. Jag köpte en halsduk åt mig själv (det var på tiden!!) och en till Erika som hon ska få i julklapp=) Kändes lite snålt med mina 150 kr julklappar mot hennes nästan 800 kr till mig ;o Har väl varit hemma i ungefär en timma nu.

Imorgon är det julafton=) Mysigt! Men min älsklings farmor har varit magsjuk och är inte så pigg så hon kanske inte kommer =( Och gör inte hon det, så gör inte jag det!! Min farmor gör julen bra=) Hon ÄR julen!!

Idag blire till att slå in de sista julklapparna, pyssla lite och kika fram en outfit för morgondagen! Viktigt;)

Ha en bra dan före dopparedan! Puss

Jag bjuder på en bild på min älskling när hon spanar ut genom fönstret=)

Kommentarer
Postat av: emma

GOOOOOOOOD JUUUUUUL petit ;D

2008-12-23 @ 17:43:03
URL: http://enordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0