23 december

Fyyy satan... Har världens huvudvärk! Förhoppningsvis är den borta tills imorgon! =) Farmor o farfar ska med till kussarna imorgon =D Greeeat!! Nu är julen fullbordad.

Stötte på min gamle vän André på stan förut =) Det var längesen kan jag försäkra er om. Snackade med han för ett tag sen, fick dock höra en jättetråkig nyhet... Hans farfar dog igår ='( Han sa att hans pappa var helt förstörd, det förstår jag det. Uscha vad jag hatar sånt där, och så blev det precis inpå julen också.. Varma hälsningar till deras familj iaf<3

Jag kikade på Twilight förut också!!! Daaaaamn, man blir seriöst kär i Edward:D Ouff! Det var ganska dålig kvalité men vafan jag fick ju se filmen iaf;) Underbart bra faktiskt!!!

Alla håller på att skicka det där I LOVE YOU smset till mig.. Men om jag säger så här, jag älskar alla mina vänner och jag vill inte förlora nån nästa år, så nu vet ni=)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0