22 december

I övermorgon är det julafton?! Tiden går så otroligt snabbt;P Hinner knappt med känns det som. Scary

Förut när jag satt och tittade på tv började jag tänka tillbaka på fotbollsminnen osv. Tex då vi var i Halmstad med distriktslaget och jag, Maria och Amanda kastade oss på all den där smatter-plasten och gömde oss och allt vad vi gjorde, allihopa! Jag saknar det. Jag saknar Amanda Österströms störda skratt =D Hahaha. Jag saknar Ytterhogdal(Bea min älskling), Junsele, Halmstad, Cup Kommunal, ja allt vi gjorde var så ruskigt kul =D Visst gjorde man lite "dumma" saker men det var kul det också ;D

Jag har ju för tillfället sagt upp min fotbollskarriär och kände mig inte riktigt välkommen tillbaka efter ett kik på hemsidan men igår när Maria och pappa hade varit på träningen hade Jim börjat fråga massa om mig, och han vill att jag ska börja igen, men TJI får han. Haha skoja, jag kanske drar på nån träning nu under lovet när jag ändå inte har nån annan träning så får vi se hur det går. Kommer ha fullt upp med annat sen när skolan börjar igen. Cheerleading och streetdance =D

Imorgon blir det iaf tidig uppgång igen.. Mamma ville att vi skulle åka in till stan till 10. Vi ska träna, mamma på ett gym och jag & Mia på ett annat, sen skulle vi äta lunch på Stekhuset (?) kanske, sen blir det en sista sväng på stan innan jul. Denna månad får jag cirka 1500 kr men jag måste tyvärr lägga bort 980 kr till steetdancen ;/ That sucks. Jaja ha en bra evening gott folk.

Puss

Btw, jag saknar mina tjejer! (plus Emma o Ida)

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0